petek, 10. april 2009

Vzvišen pogled na Celje

Neverjetno je kako se percepcija prostora spremeni, če opazuješ s tal ali iz zraka. V velikih potniških letalih nimaš pravega občutka, ker letiš previsoko in nad neznanimi kraji, tokrat pa sem na novo odkril ... Celje! (klikni na fotko za večji format)

Panoramska vožnja je trajala slabih 15 minut, vseeno dovolj za prelet nad:
Šmartinskim jezerom

AC Maribor-Ljubljana

Areno Petrol

rojstno hišo (vrsta hiš pod cerkvijo)

Starim Gradom

Celjem!

Leti se na cca. 300m in v sončnem vremenu vidiš res daleč. Prostora v Cessni 172 res ni veliko, sploh, če so 4 v njej, pa vseeno. Lepo doživetje....za 300 eur pa vas peljejo tudi na ogled Triglava!!

Kar razumem tiste, ki hodijo na letališče samo opazovat letala in jadrilice, nek poseben občutek je tam.....kerozin v riti pravijo odvisnikom, ki ne morejo ostati dolgo na tleh....hm, no ja ....

9 komentarjev:

Sašo pravi ...

Noro. A je bil tut kak luping? :)

AndrejK pravi ...

A to pa ne! Ni bil tak privat let :)

gregac pravi ...

uau super, to moram tudi jaz vsaj 1x it :)

AndrejK pravi ...

Ja, obvezno...priporočam ....

Anonimni pravi ...

Uaaaa, kere slike ej! Noro!

AndrejK pravi ...

najdeš hišo na predzadnji? :)

Anonimni pravi ...

Jeeeej pa reees! Našla :D

Sandi pravi ...

probaj še enkrat z motornim zmajem.. tam pa še dobiš zastonj dozo (zajetno) adrenalina povrh :-))) jaz sem probal enkrat na relaciji Loče-Šentjur, huh... moram poiskat slike in objavit..

AndrejK pravi ...

Probu sem že z motornim padalom, kakor se že hecno sliši.....dvosed, uzad propeler nad tabo pa jadralno padalo....nad Prekmurjem...ravnicaaaaaaaa :)